Cílem stavby byl návrh ucelené rekonstrukce veřejného uličního prostoru se zohledněním MHD a začleněním provozu cyklistů a chodců.
Součástí projektu byl návrh přeložek a rekonstrukcí jednotlivých inženýrských sítí v souladu s návrhem uličního prostoru a požadavky jednotlivých správců.
Rekonstrukce tramvajové tratě bylo také výrazné snížení hluku a vibrací z provozu díky zabudování speciálních protihlukových prvků do konstrukce tramvajové tratě spolu s použitím nízkohlučného asfaltového krytu.
Současně jsou v řešeném prostoru zastávky tramvajové tratě, které byly prodlouženy a byl na ně umožněn bezbariérový přístup. Dále došlo k rozšíření zastávkového ostrůvku a vytvoření bezbariérové nástupní hrany tramvajové tratě v délce 42m.
Celkový návrh byl v tomto zastaveném území velmi složitý. Výsledkem je ale velmi funkční přestavba, která pozdvihla bezpečnost a komfort jak cestujících MHD, tak i pěších a cyklistů.
Společnost PK OSSENDORF zajištovala pro stavbu úvodní studii variant, následně pak zajišťovala kompletní projektovou přípravu od dokumentace pro územní řízení a stavební povolení, přes realizační dokumentaci až po dozorování stavby. Součástí byla také složitá majetkoprávní přírava dříve nevypořádaných pozemků.